Hoe werken wij samen?

Stap 1 – Kennismakingscall

We starten met een vrijblijvende call via mijn planner. Tijdens dit gesprek maken we kennis en kijken we waar jij behoefte aan hebt.

 

Stap 2 – Verdiepingsgesprek

In een tweede gesprek maken we het concreet: welke taken neem ik uit handen, hoe gaan we samenwerken en welke afspraken horen daarbij? Je ontvangt een offerte en contract. Na akkoord volgt een aanbetaling.

 

Stap 3 – Opstartfase

We wisselen de benodigde gegevens uit (zoals wachtwoorden indien nodig), zetten een gezamenlijke workspace op en maken afspraken over hoe en hoe vaak we communiceren.

 

Stap 4 – Samen aan de slag

Ik start met het oppakken van de eerste taken. In de beginfase kost dit wat meer tijd doordat ik me inwerk in jouw bedrijf en systemen. Zodra ik ingewerkt ben, verloopt alles steeds sneller en efficiënter. Dan kan ik ook stapsgewijs meer taken en verantwoordelijkheden van je overnemen, afhankelijk van jouw wensen.