Hoe werken wij samen?
Stap 1 – Kennismakingscall
We starten met een vrijblijvende call via mijn planner. Tijdens dit gesprek maken we kennis en kijken we waar jij behoefte aan hebt.
Stap 2 – Verdiepingsgesprek
In een tweede gesprek maken we het concreet: welke taken neem ik uit handen, hoe gaan we samenwerken en welke afspraken horen daarbij? Je ontvangt een offerte en contract. Na akkoord volgt een aanbetaling.
Stap 3 – Opstartfase
We wisselen de benodigde gegevens uit (zoals wachtwoorden indien nodig), zetten een gezamenlijke workspace op en maken afspraken over hoe en hoe vaak we communiceren.
Stap 4 – Samen aan de slag
Ik start met het oppakken van de eerste taken. In de beginfase kost dit wat meer tijd doordat ik me inwerk in jouw bedrijf en systemen. Zodra ik ingewerkt ben, verloopt alles steeds sneller en efficiënter. Dan kan ik ook stapsgewijs meer taken en verantwoordelijkheden van je overnemen, afhankelijk van jouw wensen.